Tartalmazott alkalmazások: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote, Publisher, Access és Skype for Business
Termékleírás:
A Office 2019 Professional Plus egy nagyon hasznos, haladó szintű irodai segédeszköz. A segítségével minden eddiginél könnyebben és hatékonyabban kezelheti és végezheti el mindennapi teendőit. Élvezze ki a különböző új vagy épp továbbfejlesztett funkció előnyeit: az intuitív dizájnt, a könnyen kezelhető fordító és szerkesztő eszközöket. Továbbá a Windows Right Management Services for Windows Server, az Exchange Data Loss Prevention valamint sok egyéb hasznos funkció most még jobban integrálva van az Office-ba.
Word 2019
A Word 2019 rengeteg új funkciót, sablont, segédeszközt tartalmaz, amelyek segítségével seperc alatt jól kinéző, strukturált dokumentumokat hozhat létre. A fejlesztett nyelvtani hibafelismerő technológia, valamint a Microsoft Translator eszköz remek segítséget nyújt az íráshoz, így a dokumentumai mindig bemutatásra készek lesznek, függetlenül attól, hogy milyen nyelven ír. Ezentúl ráadásul összetett egyenleteket is kiszámolhat a dokumentumaiban az új, beépített LaTeX matematikai feladatmegoldó funkció segítségével!
Excel 2019
Az Excel 2019 segítségével könnyedén tud egyszerre nagy mennyiségű adattal dolgozni. Hozzon létre táblázatokat a sablonok alapján és hozzon létre adataiból átlátható dokumentumokat. Az Excel 2019 az alábbi új és hasznos funkciókat tartalmazza: térképes táblázatok, melyekkel össze tudja hasonlítani különböző földrajzi régiók értékeit és kategóriáit; Skálázható Vektorgrafikák, tölcsér diagrammok, amelyekkel egy adott folyamat különböző stádiumában mért értékeit tudja összehasonlítani, valamint a “Tintaegyenlet” funkció, melynek köszönhetően komplex matematikai műveleteket végezhet el – és még sok minden más!
PowerPoint 2019
Használjon PowerPoint 2019-et lenyűgöző és profin kinéző fényképes prezentációk, üzleti tervek, ötletek vagy riportok bemutatására. Egészítse ki előadását lenyűgöző dizájnnal és animációkkal, a PowerPoint Morph funkcióval, mozgóképes vagy 3D-s modellekkel és egyéb olyan elemekkel, amellyekkel elvarázsolhatja barátait vagy üzletfeleit. Mindemellett az új PowerPoint Zoom funkcióval már lehetősége van a nem lineáris prezentációk előadására is – ezentúl már különböző interaktív szlájdokat hozhat létre, amelyek friss és modern küllemet kölcsönöznek prezentációjának!
Outlook 2019
Az Outlook 2019 a legjobb program e-mailek, névjegyek, feladatok, valamint személyes és csoportos naptárak kezelésére, illetve nyomon követésére. A program tartalmazza a már rég beépített funkciókat, valamint sok, a hatékony munkát elősegítő új funkciót. Az egyik legfőbb újdonság az ún. Focused Inbox funkció, amelynek köszönhetően fel tudja osztani a bejövő leveleit; a Focused jelzés alá kerülnek be a legfontosabb e-mailjei, az Other jelzés alá pedig a kevésbé fontos üzenetek. Emellett könnyebben tudja megnézni, hogy a kollégái mit válaszoltak egy, az Outlookon keresztül megszervezett meetingre, valamint “@” segítségével taggelhet személyeket az e-mailekben, vagy kijelölhet egy időpontot, és akár időzónákon átívelően is létrehozhat meetingeket.
Publisher 2019
A Publisher 2019 segítségével a legkülönbözőbb típusú, személyre szabott és professzionálisan kinéző publikációkat tudja könnyedén létrehozni. Legyen szó hírlevélről, marketinges vagy értékesítési, nyomdai vagy épp webes publikációról, a Publisher segítségével könnyedén és gyorsan elérheti a legjobb eredményt.
Access 2019
Hozzon létre adatbázisokat az Access 2019 segítségével, még ha Ön nem is adatbázis-szakértő, vagy épp semmit nem tud a kód írásáról! Ez a hatékony menedzsmentrendszer lehetővé teszi, hogy hatalmas mennyiségű adatot könnyedén elemezzen, összegezzen, valamint prezentáljon. A legfrissebb verzió rengeteg továbbfejlesztett eszközt és funkciót tartalmaz. A Large Number adattípus nem pénzügyi, számszerű értékek tárolását teszi lehetővé (s egyúttal kompatibilis az SQLBIGINT adattípussal ODBC-ben). Ezeknek az adattípusoknak köszönhetően az óriási számadatokat is sokkal gyorsabban és hatékonyabban tudja kiszámolni és feldolgozni. Mindemellett az új diagrammoknak is hasznát veheti, amelyek támogatják a dBase vagy Property Sheet használatát!
Skype for Business
A Microsoft Skype for Business egy jól ismert kommunikációs platform, amely segíségével könnyedén és hatékonyan kommunikálhat bárkivel gyakorlatilag az egész világon. A programon keresztül chatelhet vagy audió és videóhiívásokat, fájlcseréket, csoportos megbeszéléséket, konferenicákat bonyolíthat le. A Skype rengeteg időt és pénzt spórol meg Önnek, főleg ha az együttműködő munkatársai közül valaki mondjuk az irodán kívülről dolgozik!
- A program letölthető: ide kattintva!
- Az aktiválást a program telepítése után tudja elvégezni
- Egyszeri aktiválásra alkalmas
- Újratelepítés esetén nem tudja újból felhasználni a kulcsot
- Nem költöztethető másik eszközre
- Windows 10/11 rendszerrel kompatibilis
- Folyamatos frissítési lehetőség
Aktiválási útmutató:
Office 2019 Pro Plus (TELEFONOS AKTIVÁLÁS)
Ha az “Ez a termék már nem aktiválható telefonon” hibaüzenet jelenik meg telefonos aktiválás
választása esetén, akkor hagyja figyelmen kívül az üzenetet, és az aktiváláshoz hívja a
+36 (80) 018 749-es automata telefonszámot. Az 80-as számot érdemes hívni, mert így
a rendszer közvetlenül a termékaktiválási menühöz kapcsol. Amíg a telefonos aktiválás zajlik,
tartsa nyitva az Office aktiválási varázsló képernyőt, mert szükség lesz rá. A telefon automatikusan
végigvezeti az aktiválási folyamaton, élő emberrel való beszélgetésre nincs szükség.
Kérjük bizonyosodjon meg róla, hogy ne legyen másik Office program telepítve az eszközén!
Amennyiben telepítve van Office eszközén, kérjük távolítsa el!
Vezérlőpult / Programok eltávolítása
• Telepítés után nyisson meg egy Office alkalmazást. Gépelje vagy másolja be a termékkulcsot,
majd kattintson „Az Office aktiválása” gombra.
• A varázslóban válassza a “Telefonon” aktiválás lehetőséget, majd kattintson a “Tovább” gombra.
• Az aktiválás varázsló 1. lépésében válassza ki az országát/régióját, majd hívja fel
a termékaktiválási központot a képernyőn megjelenő telefonszámon,
ami a +36 (80) 018 749, majd kövesse az automata utasításait.
• A telefon gombjainak segítségével a termékaktiválási menüben válassza az
“Egyéb Office termék” (3-as gomb) aktiválását. Néhány esetben az automata arra kérheti,
hogy válasszon felhasználó típust. Ilyenkor válassza az “Otthoni felhasználó” (1-es gomb)
lehetőséget (nem vállalati), majd az “Aktiválás” menüpontot (1-es gomb).
Amikor a termékaktiválási központ kéri, adja meg az aktiválási varázsló 2. lépésében látható
hosszú telepítési azonosítót. Ez a telepítési azonosító 9×7 számjegyből áll,
ügyeljen a pontos megadásra.
Ha az aktiválási központ azt kérdezi, hány különböző számítógépre volt telepítve a program,
adjon meg 0-t (nullát).
Miután megadta a telepítési azonosítót, a termékaktiválási központtól egy jóváhagyási
azonosítót kap, amelyet blokkonként (A, B, C, D…) diktál az automata.
Ezeket az azonosítókat az aktiválási varázsló 3. lépésében lévő üres mezőkbe kell beírni
az elhangzó utasítások szerint. Szükség esetén újra kérhető a diktálás.
Miután kitöltötte az üres mezőket, kattintson a “Tovább” gombra, és kövesse az aktiválási
folyamat befejezéséhez megjelenő utasításokat. Ha semmi nem történik a “Tovább” gomb
megnyomásakor, nyomja le az “Enter” billentyűt a billentyűzeten, majd aktiválja a programot.